Välkommen till linuxportalen.se!

Linuxportalen.se är Sveriges största och aktivaste webbplats för användare av öppen- och fri programvara.

Du besöker Linuxportalen.se som gäst vilket begränsar din möjlighet att använda webbplatsens alla funktioner. Genom att registera dig som medlem får du inte bara möjlighet att söka bland webbplatsens innehåll, skapa nya och delta i befintliga diskussioner, skapa din egen blogg, kommunicera med andra medlemmar genom privata meddelanden och delta i omröstningar. Du får också tillgång till Veckans Kadavro - en seriestrip unikt skapad för Linuxportalen.se!

Registeringen sker snabbt och är helt kostnadsfri - tveka inte, bli medlem idag!

bränning av fedora iso dvd

Hej jag har att litet problem har laddat ner " Fedora-10-x86_64-DVD" vilket är Fedora 10 iso dvd har packat upp den ur zip filen och nu ska jag bränna det på skiva. Jag har nero 7 men vet inte hur jag ska jag bränna det vad ska jag bränna det som?. Ska jag bränna alla filerna på dvd eller ska jag bara ha några speciella?? Tack på för hand //Emil

Alternativ för kommentarvisning

Välj ditt önskade sätt att visa kommentarerna och klicka på "Spara" för att verkställa dina ändringar.

beowulfs bild

Nero har jag för mig har så att du kan bränna en .iso fil direkt. Har du öppnat filen och packat upp den eller? Det skall räcka med att välja att du vill bränna en cd-avbild eller .iso fil i nero och markera den .iso filen.